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TRAN Alain
Projet_info
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6f5033a0
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6f5033a0
authored
Apr 24, 2020
by
MACE Lloyd
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+29
-37
Etat.java
src/mcts/Etat.java
+29
-37
No files found.
src/mcts/Etat.java
View file @
6f5033a0
...
...
@@ -5,10 +5,8 @@
*/
package
mcts
;
import
java.util.ArrayList
;
import
tictactoecodingame.Coup
;
import
tictactoecodingame.Joueur
;
import
tictactoecodingame.Plateau
;
/**
*
...
...
@@ -17,40 +15,17 @@ import tictactoecodingame.Plateau;
public
class
Etat
{
Plateau
plateau
;
int
nbVisite
;
int
nbVictoire
;
int
numJoueur
;
ArrayList
<
Coup
>
coupsPossibles
;
//constructor
int
profondeur
;
Joueur
joueur
;
Coup
dernierCoup
;
public
Etat
(
Plateau
plateau
,
Joueur
joueur
)
{
this
.
plateau
=
plateau
;
numJoueur
=
joueur
.
getIdJoueur
();
coupsPossibles
=
plateau
.
getListeCoups
(
joueur
);
nbVisite
=
0
;
nbVictoire
=
0
;
public
Etat
(
int
profondeur
)
{
this
.
profondeur
=
profondeur
;
}
public
Etat
()
{
coupsPossibles
=
new
ArrayList
();
}
public
Plateau
getPlateau
()
{
return
plateau
;
}
public
void
setPlateau
(
Plateau
plateau
)
{
this
.
plateau
=
plateau
;
}
public
int
getNumJoueur
()
{
return
numJoueur
;
}
public
void
setNumJoueur
(
int
numJoueur
)
{
this
.
numJoueur
=
numJoueur
;
}
public
int
getNbVisite
()
{
...
...
@@ -68,20 +43,37 @@ public class Etat {
public
void
setNbVictoire
(
int
nbVictoire
)
{
this
.
nbVictoire
=
nbVictoire
;
}
public
ArrayList
<
Coup
>
getCoupsPossibles
()
{
return
coupsPossibles
;
public
int
getProfondeur
()
{
return
profondeur
;
}
public
void
setProfondeur
(
int
profondeur
)
{
this
.
profondeur
=
profondeur
;
}
public
Coup
getDernierCoup
()
{
return
dernierCoup
;
}
public
void
set
CoupsPossibles
(
ArrayList
<
Coup
>
coupsPossibles
)
{
this
.
coupsPossibles
=
coupsPossibles
;
public
void
set
DernierCoup
(
Coup
dernierCoup
)
{
this
.
dernierCoup
=
dernierCoup
;
}
public
void
updateNbVisite
()
{
setNbVisite
(
getNbVisite
()+
1
)
;
nbVisite
++
;
}
public
void
updateNbVictoire
()
{
setNbVictoire
(
getNbVictoire
()+
1
)
;
nbVictoire
++
;
}
public
Joueur
getJoueur
()
{
return
joueur
;
}
public
void
setJoueur
(
Joueur
joueur
)
{
this
.
joueur
=
joueur
;
}
}
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